آشنایی با لوله سیلندری H8 و کاربردهای آن

امتیاز دهید.

آشنایی با لوله سیلندری H8 و کاربردهای آن

پیشرفت در زمینه تولید محصولات و ابزار آلات مختلف موجب شده که امروزه در صنایع گوناگون بتوانید محصولات را با کیفیت بالا را انتخاب و خرید کنید. با توجه به این امر، لوله‌ها نیز به روش های گوناگون و با استانداردهای مختلف طراحی و به بازار ارائه می ‌شوند. لوله سیلندری H8 نوعی از لوله‌های موجود در بازار بوده که در سایز و اندازه های مختلف و بسته به نیاز شما جهت خرید می توانند انتخاب شود.

در حالت کلی لوله‌های سیلندری را می توان به دو دسته لوله‌های با تلرانس H8 و لوله‌هایی با تلرانس H9 خریداری نمود. لوله سیلندری H8 را می توانید در ابعاد 40×50 تا 250×300 بسته به نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. نوع ساخت لوله سیلندری به گونه ای است که با استفاده از متریال و مواد بسیار با کیفیت می‌تواند مقاومت و استقامت بسیار بالایی در شرایط مختلف داشته باشد. با توجه به نوع تولید لوله سیلندری و اینکه این محصول مطابق با استانداردهای بین ‌المللی تولید می‌شود، می توان از آنها برای کاربردهای مختلف بهره برد.

لوله سیلندری چیست؟

یکی از پرکاربردترین قطعات در صنایع فولادی، بدون تردید لوله‌ها به شمار می روند. این سطح مقطع و ابزار و محصولات توخالی و به شکل دایره‌ ای بوده و بسته به نوع کاربرد در اندازه ها و ضخامت گوناگون طراحی و به بازار ارائه می‌شوند. معمولاً طراحان و تولیدکنندگان لوله سیلندری سعی می ‌کنند محصولات خود را با ضخامت بالا و با ویژگی هایی مانند قدرت، تحمل بالای فشار و مقاوم در برابر نشتی در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

نوع ساخت لوله سیلندری به شکلی است که کاملاً سطح داخلی آن صیقلی و براق بوده و با استفاده از آلیاژهای فولادی ST52 و ST37 در اختیار مصرف کننده قرار داده می‌شوند. معمولاً سعی می‌شود که در ساخت این لوله شرایطی به کار برده شود که بدون درز جوش و به صورت مانیسمان بتوان از آن در مکان های مختلف بهره برد. علاوه بر این برای مکان هایی که نیاز به لوله‌هایی با مقاومت پایین تر دارند، این لوله‌ها با استفاده از درز جوش با قیمتی مناسب‌تر ارائه می ‌شوند.

کاربرد لوله سیلندری H8

همانگونه که عنوان کردیم لوله سیلندری H8 را می‌توان در ابعاد مختلف و برای کار در زمینه ‌های گوناگون انتخاب و خریداری نمود. نوع ساخت لوله سیلندری H8 به گونه ای است که امروزه در تجهیزات ورزشی، تجهیزات پزشکی و دستگاه ‌های کشاورزی به خوبی می ‌توان از قابلیت ‌های آن بهره برد. در کنار این موارد اگر در مکان های نیاز به ساخت سیلندرهای خاص داشته باشید بهترین گزینه برای شما لوله سیلندری H8 بوده که با کیفیت بسیار بالا می‌تواند به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای شما باشد.

در کنار این موارد از دیگر زمینه ها و کاربردهای این لوله سیلندری می توان به ساخت جک های هیدرولیک، صنعتی و پنوماتیک اشاره نمود. صنعت خودروسازی نیز امروزه به شکل گسترده از لوله سیلندری H8 در ابعاد گوناگون استفاده می نمایند. اگر برای مخازن فشار قوی نیاز به لوله دارید، بدون تردید یکی از بهترین گزینه ها انتخاب این مدل از لوله سیلندری خواهد بود.

برای ساخت محصولات کاربردی در زمینه های نظامی، هوافضا و دریایی می توان از لوله سیلندری H8 بهره برد و یک محصول با کیفیت بسیار بالا در اختیار مصرف کننده قرار داد. در کنار تمام مواردی که بیان کردیم و به عنوان کاربردهای این نوع لوله سیلندری شناخته می‌شوند، امروزه برای جک سازی در تجهیزات مختلف مانند جرثقیل های سبک و سنگین نیز می توان به بهترین شکل از ویژگی ‌های این لوله استفاده نمود.

تفاوت لوله سیلندری H8 و لوله سیلندری H9

معمولاً در دو خط لوله سیلندری H9 راحتی به کار برده می‌ شود که این محصولات را در سایزهای متفاوت نسبت به سایر لوله‌های سیلندری بتوانید انتخاب و خریداری نمایید. این لوله ‌ها از سایز 25×30 تا 100×115  تولید شده و با مقاومت بسیار ایده آلی که دارند به بهترین شکل می توانند در مکان های گوناگون توسط شما مورد استفاده قرار گیرند.

برای ساخت لوله سیلندری H9 از روش سنگ زنی ساچمه‌ای بهره برده و این فرآیند بسیار پیچیده بوده و با استفاده از تجهیزات استاندارد سختی سطحی قطعه باید به بهترین شکل افزایش پیدا کند.

میل کروم لوله سیلندری

برای تولید لوله سیلندری H8 و سایر لوله‌های سیلندری از متریال مختلفی استفاده می‌شود. میل کروم با توجه به اینکه از فولاد با درجه سختی بالا و مقاومت ایده آل در برابر سایش تولید می‌شود، به بهترین شکل می ‌تواند در مکان های مختلف و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر مقاومت بالا، در برابر رطوبت و تحمل فشار در این شرایط کمک می ‌کند تا در محیط ‌های مرطوب بتوانید انتخابی ایده آل داشته باشید. از دیگر ویژگی هایی که می توان در میل کروم برای صنایعی که نیاز به لوله سیلندری دارند نام برد می توان به یکنواخت بودن سطح آنها و یا بودن یک پارچه بودن اشاره کرد.

نحوه ساخت لوله سیلندری H8

برای تولید این لوله‌های سیلندری به روش برنشینگ و هونینگ می ‌توان اقدام نموده و حالت هونینگ با استفاده از یک سنباده یا سنگ زدن داخلی می توان لایه های نازک درون لوله را به خوبی به صورت کاملاً صاف و یکنواخت درآورد.

با این حال در روش برنشینگ، داخل لوله‌ ها سنباده های گرد عبور کرده که برای صاف کردن سطح داخلی لوله می‌تواند از خوردن پرزهای ریز بهره برد. شرایطی که کمک می‌کند برای ساخت انواع جک های هیدرولیک به بهترین شکل بتوان از این قطعات استفاده کرد.

خرید لوله سیلندری H8 با کیفیت بالا و قیمت مناسب

با توجه به اینکه امروزه در صنایع مختلف و برای تولید محصولات گوناگون نیاز به تجهیزات کاربردی وجود دارد، لوله سیلندری H8 می‌تواند به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای شما باشد. ما در مجموعه پویا استیل شرایطی فراهم کرده ایم که شما بتوانید انواع لوله‌های سیلندری را با تلرانس مختلف و برای استفاده در مصارف گوناگون در دسترس داشته باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *