استعلام قیمت و خرید شفت هارد و هارد کروم

امتیاز دهید.

قیمت و خرید شفت هارد و هارد کروم؟

قیمت شفت هارد و هارد کروم به چه عواملی بستگی دارد؟ جهت استعلام قیمت و خرید شفت هارد و هارد کروم به چه مرکز معتبری مراجعه نماییم؟

در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت و خرید شفت هارد و هارد کروم اطلاعات بسیار کامل و مفیدی در رابطه با آنها در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهیم، پس تا پایان این مطلب مفید ما را همراهی نمایید.

شفت هارد چیست؟

قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که شفت هارد چیست. شفت هارد یا به عبارت دیگر شافت هارد به میلگرد یا مقطع فولادی می گویند و از این قطعه فولادی بسیار محکم برای انتقال گشتاور و نیرو استفاده می نمایند.

در نتیجه شفت هارد به عنوان یک عضو مکانیکی دورانی به شمار می آید. در وسایل مکانیکی اعم از آسانسور، ساختمان؛ خودرو، تونل و … از این محصول استفاده می کنند.

در واقع یک شفت بسیار خوب و با کیفیت بایستی به میزان دقیق و کافی سنگ خورده باشد تا عملکرد بهتری را در حرکت بلبرینگ داشته باشد.

در صنعت این محصول را از فولاد کربنی C45 تهیه می نمایند و بر روی شفت را لایه ای از جنس کروم می پوشانند تا کارایی آن بهتر و بیشتر شود.

پوشاندن شفت ها با کروم منجر به افزایش مقاومت آنها در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی و همچنین آسان تر حرکت کردن بال بوشینگ ها و بلبرینگ های خطی بر روی شفت می‌شود.

کیفیت پوشش دهی میلگردها، کیفیت ماشین کاری محصول، کیفیت آلیاژ به کار گرفته شده در زمان تولید شفت و … همگی بر روی کیفیت و قیمت شفت کروم تاثیر می گذارند. در نتیجه در زمان خرید این محصول بایستی به آن توجه ویژه ای نمود.

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین و معتبرترین مراکز جهت استعلام قیمت و خرید شفت هارد و هارد کروم به صورت عمده و جزئی، گروه صنعتی پویا استیل می‌باشد.

انواع شفت از لحاظ جنس

انواع شفت از لحاظ جنس به دسته 3 دسته ( فولادی، هارد و هارد کروم) دسته بندی می‌شوند. شفت هارد یا شفت فولادی همان شفت آهنی می‌باشد و به شکل میلگرد فولادی ساخته خواهد شد.

جنس آن از کربن می‌باشد و در صنایع مختلفی مانند اتومبیل، خودرو و … استفاده می‌شود. شفت هارد: شفت هارد یا سخت، شفت فلزی می‌باشد که بر روی آن لایه کروم قرار دارد و در دستگاه های CNC و دستگاه های پرینتر 3 بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات و خرید انواع هارد کروم

قیمت هارد کروم در قیاس با میل کروم بیشتر می‌باشد. زیرا مازاد بر سخت کاری شدن، دارای یک لایه کرومی می‌باشد.

شفت هارد کروم: جهت ساخت شفت هارد کروم از فولاد DC45 استفاده می کنند و روی آن را با کروم می پوشانند. از این محصول در ساخت جک های هیدرولیک و … استفاده می نمایند.

عوامل موثر بر قیمت و خرید شفت هارد و هارد کروم

در واقع محاسبه هزینه تمام شده قیمت شفت هارد و هارد کروم به عوامل بسیار گوناگونی بستگی دارد، که در متن زیر به برخی از این عوامل می‌پردازیم:

قیمت شفت هارد و هارد کروم به عوامل گوناگونی همچون سایز  میل کروم با توجه به قطر و طول پوششی هارد کروم، نوع فولاد و در نهایت لایه داخلی آن بستگی دارد. همانطور که میدانید قطر پوششی شفت کروم و شفت هارد کروم بایستی کاملا استاندارد باشد.

پوشش‌های شفت هارد و هارد کروم را  از اندازه پانزده میکرون و تا بیست میلی متر می سازند. البته ناگفته نماند که برخی از فلزات دیگر همچون آلومینیوم و مس در  قسمت لایه داخلی شفت کروم استفاده می‌شوند.

این دو عامل تاثیر بسیار فراوانی بر روی قیمت شفت هارد و هارد کروم می گذارد. میزان پوشش فولاد شفت و جنس آن رابطه بسیار مستقیمی با قیمت محصول و کاربردهای متفاوت آن می‌شود.

قیمت شفت هارد و هارد کروم به سختی آنها بستگی دارد؟

سختی شفت هارد و هارد کروم در کشورهای گوناگون با تفاوت اندکی تعریف می‌شود. قطعا تفاوت قیمت این محصولات به معنای بیشتر یا کمتر بودن سختی آنها نمی‌باشد.

قیمت شفت هارد و هارد کروم چینی و ایرانی در قیاس با تایوان و رمانی و دیگر کشورهای کمتر است.

قیمت روز شفت هارد و هارد کروم

قیمت روز شفت هارد و هارد کروم با توجه به نوسانات بازار همچون میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و … هر روز در حال تغییر است.

از آنجایی که شفت هارد و هارد کروم کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارند در نتیجه بایستی با کیفیت بالایی ساخته می‌شوند.

چنانچه این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی می خواهید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، خرید از گروه صنعتی پویا استیل می‌باشد.

تاکید بر استفاده نمودن مواد اولیه با بالاترین کیفیت و استاندارد بالا و همچنین کنترل پیوسته خطوط تولید شفت هارد و هارد کروم در گروه صنعتی پویا استیل، سبب برتری این گروه صنعتی در قیاس با گروه های صنعتی دیگر در بازار شده است.قیمت شفت هارد و هارد کروم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *