تولیدکننده میل کروم ایرانی

امتیاز دهید.

تولیدکننده میل کروم ایرانی، افتخار هر ایرانی

تولید کننده میل کروم ایرانی به ‌صورت گسترده در صنایع هیدرولیکی برای تولید محصولات هیدرولیکی و پیستونی همواره در حال انجام فعالیت میباشند.
میل کروم ایرانی در صنایعی که دقت بالا و پوشش مقاومتی بالایی نیاز است کاربرد دارد.
میل کروم در اندازه و سایزهای مختلفی توسط شرکت‌های تولید کننده میل کروم ایرانی تهیه می‌شود. میل کروم ایرانی از قطر ۲۰ میلی متر تا ۸۰ میلی متر در بازار موجود می‌باشد.
از کشورهای مطرحی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توان به کشور رومانی، ترکیه، چین و ایران اشاره کرد.

تولیدکننده میل کروم ایرانی

شرکت‌های تولیدکننده میل کروم ایرانی عبارت اند از:

شرکت پویا استیل برادران

این شرکت به عنوان شرکت تولید کننده میل کروم ایرانی شناخته شده است. شرکت برادران پویا استیل یکی از شرکت های واردکننده میل کروم نیز می‌باشد.شرکت پویا استیل برادران از کشور های رومانی،چین، ترکیه و روسیه مواد خام کروم را وارد کرده و در کشور در حال تولید میل کروم ایرانی می‌باشد.

شرکت پویا استیل برادران با بکارگیری بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ایرانی، اقدام به تولید میل کروم ایرانی کرده است که گامی موثر در جهت رونق تولید ملی و اقتصاد کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

کارخانه پویا استیل انواع لوله‌های، مانیسمان و لوله‌های با درز را با بهترین کیفیت و با عالی ترین دستگاهای روز دنیا به لوله‌های رو سنگ و کروم در اندازه های دلخواه تبدیل می‌کند.
قطر بیرون لوله‌های بیرون سنگ خورده با لایه کروم روی آن، توسط شرکت پویا استیل تولید می‌شود.
اندازه ها از 35 تا 250 میلی متر بسته به اندازه خواسته شده متغیر می‌باشد.
شفت های کروم شده، لوله‌های بیرون سنگ خورده و بیرون کروم شده توسط پویا استیل با عال ترین و به روز ترین کیفیت تولید می‌شود.

میل کروم ایرانی

این فلز بسیار مفید، در صنایع تحت فشار بالا استفاده بی شماری دارد.
میل‌گردهای روکش کروم در صنایع هیدرولیک و پنوماتیک، تولید انواع بالابر، صنایع چوبی وکشاورزی، خودروسازی، سازه‌های پلاستیکی، تولید کاغذ و پانچ ،تولید جرثقیل، راه‌سازی، تولیدکننده‌های ماشین‌های بلوک‌زنی و کف‌پوش زنی و غیره کاربرد فراوانی دارد.

صنایع تولید شده در انواع جک های و بالابر ها و آسانسور های حمل بار از جمله جک های آنتی کاربرد دارد.
معمولاً در صنعت لایه داخلی دستگا ها از جنس فلز آهن ساخته‌ می‌شود. جنس لایه رویی این دستگا ها از جنس کروم می‌باشد، به مجموعه آنها میل هارد کروم گفته می‌شود.
میل کروم تا دمای نزدیک به 400 درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند. اگر دما از این میزان درجه حرارت بالاتر برود، این ماده تغییر حالت خواهد داد.
میل هارد کروم از محصولاتی است که در ساختار خود دارای کروم است. کروم از عناصر موجود در طبیعت است که به‌ سختی بالا شناخته ‌شده است.
از ویژگی‌های فلز کروم ضد زنگ و مقاومت بالا دربرابر آسیب و فشار و رطوبت است. در جاهایی که نیاز است از فلزات در محیط‌های مرطوب یا آبی استفاده شود این عنصر جزء اولویت‌های اول به شمار می‌رود که به‌راحتی تغییر رنگ نمی‌دهد.
امروزه یکی از بهترین انواع میل‌گرد، میل‌گرد کروم سخت یا شفت هارد کروم هست.
دقت در استاندارد تولید میل‌گرد کروم سخت بسیار مهم و بااهمیت می‌باشد. و اگر در انتخاب آن دقت لازم را نداشته باشیم خسارات زیادی را به بار خواهد آورد. خوشبختانه شرکت های تولیدکننده میل کروم ایرانی کیفیت لازم را دارند.
به فعالیتی که در ساخت این نوع کروم ها انجام می‌گیرد ایند اکشن گفته می‌شود.

سخن پایانی

قطر پوششی تولیدکننده میل کروم ایرانی باید مطابق با استاندارد تولید میل کروم ایرانی باشد. ضخامت آبکاری کروم حداقل 15 میکرون وحداکثر 20میکرون باشد.
شرکت‌های زیادی در ایران فروش و تولید میل کروم را انجام می‌دهند. باید توجه داشت که این قطعات در صنایع حساسی مانند حمل ‌ونقل و… استفاده می‌شود.قبل از خرید باید دقت کرد شرکتی که از آن قصد خرید داریم استاندارد های لازم را داشته باشد.
هرگونه سهل‌انگاری در انتخاب تولیدکننده میل کروم ایرانی می ‌تواند بسیار خطرناک باشد و ممکن است باعث مرگ انسان‌های زیادی شود.

آدرس شرکت پویا استیل برادران در نقشه گوگل:

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *