فروش لوله سیلندری؛ عرضه محصولات اصل، باکیفیت و پربازده

2/5 - (1 امتیاز)

مقدمه

لوله‌ها یکی از اساسی ترین و ضروری ترین عناصر در میان تجهیزات و قطعات صنعتی می باشند. بسته به نیاز صنایع فعال در کشور، لوله‌های مختلفی از نظر شکل ظاهری، ضخامت لوله، توپر یا توخالی بودن، ابعاد، قطر، جنس و … مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب قصد داریم به بحث فروش لوله سیلندری به عنوان یکی از لوله‌های پرکاربرد در صنایعی نظیر خودروسازی، واحدهای تولیدکننده مخازن فشار قوی، تولید جک هیدرولیک صنعتی و … بپردازیم.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این لوله‌ها بیشتر آشنا شده و اطلاعات مفیدی در مورد عوامل مؤثر بر قیمت لوله سیلندری کسب نمایید.

خصوصیات لوله سیلندری

لوله سیلندری؛ چیستی و ضرورت بهره‌گیری از انواع لوله‌های سیلندری باکیفیت

بسیاری از صنایع فعال در کشور، صنایعی هستند که دستیابی به نتیجه مطلوب در فرآیندهایشان، بسیار مهم می‌باشد. چراکه این نتایج، ورودی فرآیندها و پروژه‌های دیگر این صنایع می باشند. به طور مثال در صنایعی نظیر خودروسازی که روغن های هیدرولیک را با استفاده از لوله‌های سیلندری به بخش های مورد نظر انتقال می دهند، همین روند انتقال سیال، می‌تواند نقش مهمی در ادامه مراحل این صنعت داشته باشد.

اینکه روغن ها از لوله‌هایی عبور داده شوند که در اثر عوامل مختلفی نظیر گرما و سرما و خوردگی و … دچار آسیب نشوند، بسیار مهم می‌باشد. همچنین کیفیت ساخت لوله‌ها به منظور عدم نشتی و … می‌تواند در کاهش هزینه های آتی این صنایع نقش مؤثری ایفا نماید.

لوله سیلندری از انواع مهم لوله‌های فولادی ضد زنگ می‌باشد. این لوله به سبب ضخامت بدنه آن، بسیار مناسب استفاده در کاربردهایی است که در آنها جریان پرفشار سیال مد نظر می‌باشد. هرچند که از این لوله‌ها با ضخامت های کمتر برای کاربردهای عبور سیال کم فشار نیز بهره‌گیری می‌شود.

علاوه بر مقاومتی که لوله سیلندری در برابر فشار سیالات عبوری دارد، به دلیل ضخامت مطلوب لوله و همچنین فرآیند و روش های خاص در ساخت آن، در برابر نشت نیز مقاوم بوده و از این جهت اطمینان بالایی را حاصل می نماید.

لازم به ذکر است که در بحث فروش لوله سیلندری، می بایست علاوه بر مشخصات ظاهری نظیر ضخامت و طول و … به عواملی مهمی همچون کاربرد و انواع این لوله‌ها نیز توجه نمود.
لوله‌های سیلندری فولادی ضد زنگ، دارای استحکام و مقاومت قابل توجهی در برابر زنگ‌زدگی هستند. این لوله‌ها در صورت قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی به راحتی خورده نمی‌شوند.

این لوله‌ها با استفاده از فولاد نوع ST52 و در انواع H8 و H9 تولید می‌شوند. علاوه بر این تقسیم بندی، دسته بندی دیگری برای لوله‌های سیلندری وجود دارد که به عملکرد و کارایی این لوله‌ها مربوط می‌شود. از این جهت لوله‌های سیلندری به انواع لوله‌های سیلندری کار سنگین، صنعتی و سنگ خورده (شامل دو دسته لوله‌های پشت سنگ خورده و لوله‌های داخل سنگ خورده) تفکیک می‌شوند.

لوله سیلندری پشت سنگ خورده

عوامل مؤثر بر قیمت لوله سیلندری

از آن جایی که لوله سیلندری، محصولی پر تقاضا و پرکاربرد در واحدهای صنعتی و تولیدی مختلف می‌باشد و تقاضای تهیه این محصول در بازار قطعات صنعتی بالا می‌باشد، می بایست عوامل مؤثر بر قیمت لوله سیلندری مشخص شوند.

قیمت فروش لوله سیلندری می‌تواند تحت تاثیر پارامترهای مختلفی اعم از ضخامت لوله، طول لوله، تناژ لوله مورد نیاز، نوع لوله، کاربرد لوله و … قرار بگیرد. از این رو خریداران و مصرف کنندگان لوله‌های سیلندری می بایست در ابتدا نیاز واحد صنعتی خود را سنجیده و سپس با توجه به کاربرد مد نظرشان اقدام به سفارش و تهیه لوله سیلندری نمایند.

هنگام خرید این محصولات، می توانید به لیست قیمت لوله سیلندری که توسط مرکز فروش ارائه می‌شود توجه نمایید. در این لیست معمولاً انواع مختلف لوله‌ها با ویژگی های مهمی که در حوزه عوامل مؤثر بر قیمت این محصولات عنوان شد، قابل مشاهده و بررسی می باشند. علاوه بر لوله‌های سیلندری که از آلیاژ ST52 هستند، انواع میله کروم نیز در مجموعه پویا استیل قابل عرضه می باشند.

می توانید لیست قیمت CK45 را که میل کروم با آلیاژ CK45 است را نیز دریافت و مشخصات این محصول را بررسی بفرمایید.

پویا استیل؛ مرکز مجاز و معتبر فروش لوله سیلندری

پیشتر راجع به اهمیت وجود و ضرورت بهره‌گیری از لوله‌های سیلندری در صنایع صحبت کردیم. به جهت حساسیتی که برخی فرآیندهای صنعتی در روند پیشبرد پروژه‌های خود دارند، لازم است که کارفرمایان محترم از لوله‌های سیلندری باکیفیت، اصل و اورجینال بهره‌گیری نمایند. هنگامی که این محصولات از مراکز معتبر و مجاز تهیه می‌شوند، چند مزیت مهم شامل حال خریداران محترم خواهد شد. یکی از این مزایا، آسودگی خاطر از تهیه محصول سالم و باکیفیت می‌باشد.

علاوه بر این، فروش لوله سیلندری در مجموعه تخصصی پویا استیل برادران، همراه با مشاوره فروش محصولات توسط کارشناسان فروش مجرب و متخصص انجام می‌گیرد. از این رو کارفرمایان گرامی می توانند راهنمایی‌های تخصصی را در حوزه خرید مناسب ترین و بهینه ترین انواع لوله سیلندری متناسب با نیاز صنعت خود دریافت نمایند. با پویا استیل، تجربه ای جذاب و پایدار و حس خریدی مطمئن و با اصالت را برای خود رقم خواهید زد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *