باید از میل کروم استفاده کنیم؟

5/5 - (15 امتیاز)

شاید برایتان جالب باشد بدانید میله ­­های آسانسور از چه جنسی است که اتاقک سنگین آسانسور و اجرام سنگین را در ارتفاعات بالا جابه­ جا میکند. حتما نام کروم را شنیده­اید.

میل کروم یا کرومیوم فلزی سخت، براق و به رنگ خاکستری فلزی با جلاپذیری بالا و نقطه جوش بالا و مقاومت قابل توجه در برابر زنگ‌زدگی و تیرگی است. اکسید کروومیوم از بیش از ۲ هزار سال پیش در امپراتوری چین برای روکش سلاح‌های فلزی استفاده می‌شد.

کروم به عنوان یک عنصر در سال ۱۷۶۱ کشف شد و ابتدا به عنوان رنگدانه کاربرد داشت. در ۱۷۹۷ فلز کروم برای نخستین بار از سنگ معدنی آن جدا شد. از آن زمان تاکنون تقریباً تمام کروم دنیا از سنگ معدنی کرومیت به دست می‌آید.

ارزش این فلز بیشتر به دلیل مقاومت بسیار زیاد آن در برابر زنگ‌زدگی و فرسایش است به ویژه وقتی کشف شد که افزودن کروم به فولاد تأثیر قابل توجهی در جلوگیری از فرسایش و تیرگی فولاد دارد. امروزه حدود ۸۵ درصد مصرف کروم دنیا برای ساخت فولاد ضدزنگ (که حداقل ۱۰٫۵ درصد حجم آن را کروم تشکیل می‌دهد) و همچنین آبکاری با کروم است.

شاید جالب باشد بدانید یکی از مهمترین خواص کروم خواص ضدخوردگی آن است که از این رو از آن به عنوان یک پوشش برای ضد آب شدن سطوح میله­ها و لوله­ها نیز استفاده می‌شود. و فعلا بهترین ماده برای اینکار است و در انواع مختلفی از صنایع از آن استفاده می‌شود در این مطلب قصد داریم تا شما را با کروم و میله­های کروم و خواص و ویژگی­های منحصر به فرد آن آشنا کنیم.

شرکت پویا استیل سالهاست که در حال ساخت و صادرات با کیفیت ترین میله­ های کرومی و البته واردکننده لوله سیلندری است. و البته که در عین حال مواد اولیه با کیفیت در قالب واردات کروم تامین میکند . میله­ های کرومی میله­ هایی هستند که سختی و مقاومت سطح آنها بوسیله کروم افزایش یافته در مقابل خوردگی و فرسایش بوسیله آبکاری با کروم مقاومت داشته باشند. این نوع میله­ ها برای استفاده در صنایع هیدرولیکی و سیلندرهای هیدرلیکی، تجهیزات معدن، جاده سازی، کارخانه­ های تولید مواد شیمیایی، مهدسی عمران، ماشین‌آلات کشاورزی، صنایع دریایی، صنایع نفتی و پتروشیمی، صنایع هوانوردی و فضایی و صنایع هسته­ای بسیار کاربردی هستند.

تولید کننده لوله سیلندری

ضخامتی در حدود 20 یا 25 میکرون یا بیشتر از کروم سختی سطح را افزایش داده و نیز زبری سطح را همزمان کاهش میدهد. و بهبود عملکرد در شرایطی که محیط دارای عوامل خوردگی بسیار است را تضمین میکند. بسته‌بندی میله­های کرومی بسته به سفارش و نوع آن میتواند در قالب بسته‌بندی مقوایی، لوله­ای چوبی و یا بصورت جعبه­ای باشد.

دقت داشته باشید که یکی از مهمترین تستهای بررسی میزان مقاومت به خوردگی در محصولات کرومی آزمایش با تست نمک است که در مدتهای زمانی متفاوتی انجام می‌شود و براساس استاندارد ASTM تعریف و محاسبه می‌شود.

چرا باید ما را برای میل کروم انتخاب کنید؟

  1. سبد محصولات متنوع و کامل: که پشت آن تجربه­ای زیاد قرار گرفته است. و همچنین باید بدانید شرکت پویا استیل مفتخر است در زمینه صادرات کروم نیز سابقه­ای درخشان داشته باشد. تکنسین­ها و کارگرانی باتجربه و متخصص را در این مجموعه دورهم گرد آورده­ایم تا محصولی که در دستان شما قرار می‌گیرد با بیشترین کیفیت ممکن باشد.
  2. تجهیزات تولید پیشرفته: ما این مزیت را در پویا استیل داریم که از ماشین­ های سنگ­زنی، دستگاه­های طراحی سرد، ماشین­های برش و غلطک و ماشین­های پرداخت جدید و به روز دنیا استفاده میکنیم. و بنابراین پرسنل ما با دستگاه­ ها و تجهیزاتی حرفه­ای محصولی مطلوب و باکیفیت را به راحتی تولید میکنند.
  3. مواد اولیه بسیار با کیفیت: که از طریق واردات با کیفیت کروم انجام می‌شود. مواد اولیه­ای که عمدتا از کارخانجات مشهور اروپایی وارد کشور می‌شود.
  4. دقت بالای محصولات : حتما از محصولات ما دیدن کنید تا از نزدیک شاهد ظرافت­های ساخت آن باشید. انواعی از ضخامت­های مختلف در محصولات ما وجود دارد. در نتیجه آن را برای انواع مختلفی از کاربردهای گوناگون مناسب میسازد. انواعی از میل کروم، لوله کروم، لوله­ های سیلندری داخل سنگ خورده، لوله ­های سیلندری پشت سنگ خورده، لوله کروم معمولی، کروم سخت، لوله سیلندری، لوله سیلندری H8، لوله سیلندری .H9، میل گرد کروم، لوله­ های هیدرولیک، شفت کروم معمولی، شفت کروم سخت، لوله­ های آسانسوری، لوله بالابر، لوله کروم چینی با کیفیت، میل کروم چینی با کیفیت، لوله سیلندری چینی با کیفیت و لوله کروم با کیفیت از جمله محصولات پویا استیل است.
  5. کنترل کیفیت دقیق: کلیه محصولات ما در فرآیندهای کنترل کیفیت بسیار دقیقی بررسی و ارزیابی میشوند. مراحل بازرسی هم در طی ساخت و هم بعد از ساخت روی محصولات انجام می‌گیرد. تا محصولی با کیفیت ساخته شود. آزمایشات شیمیایی، تست خواص مکانیکی، بررسی ابعادی و اندازه­گیری، تست سختی و دیگر آزمایشات قبل از اینکه محصول به دست شما برسد روی آنها انجام می‌شود.
  6. بسته‌بندی اصولی و استاندارد بر اساس سفارش شما انجام می‌گیرد. برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و خراشیده شدن محصولات ما از روشهای بسته‌بندی روز دنیا در پویا استیل استفاده میکنیم .
  7. قیمتهای بسیار رقابتی و قابل اطمینان
  8. خدمات پس از فروش سفارشات متعهدانه و پیگیرانه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *