لوله سیلندری چگونه برش داده می شود؟

4/5 - (1 امتیاز)

لوله سیلندری چیست؟

بسیاری از ما وقتی به لوله کشی فکر می کنیم، به یک سیلندر فکر می کنیم. در واقع می توان گفت لوله سیلندری به معنای لوله‌های استونه ای، گرد و مدور می‌باشد. لوله‌های استوانه ای از محبوب ترین و پرکاربردترین لوله‌ها می‌باشد. لوله‌های استوانه ای را لوله سیلندری می نامیم. لوله سیلندری لوله‌های تو خالی هستند که بدون درز می‌باشد.

لوله بدون درز لوله‌های فولادی هستند که بدون جوشن می باشند. در صنعت فولاد این نوع لوله‌ها را به این صورت تولید می نمایند که مقاطع فولادی اعم از شمش را حرارت داده و با کشش و سایر فرآیندها آنها را به لوله‌هایی تبدیل می کنند که به آنها لوله سیلندری گفته می‌شود. لوله سیلندری در سایزهای مختلف و با قطرهای متفاوتی در دسترس می‌باشد. شرکت پویا استیل برادران لوله‌های سیلندری با سایز و اندازه سفارشی و با قطر های متفاوت را ارائه می‌دهد. در پویا استیل قطر لوله‌های سیلندری از ۳۰ میلیمتر تا ۴۰۰ میلیمتر متغیر می‌باشد.

فیلم برش لوله سیلندری

استفاده از دستگاه های برش لوله سیلندری نیاز به متخصصان با تجربه و ماهر دارد، که باید دارای دقت و تمرکز بالایی باشند، تا بتوانند ابعاد لوله سیلندری را به درستی اندازه گرفته و برش دهند. در این مطلب فیلمی از برش لوله سیلندری در شرکت پویا استیل قرار داده ایم تا از دقت و مهارت برشکاران شرکت اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری

برش لوله سیلندری و دقت و مهارت در انجام این کار تخصص بالایی نیاز دارد. همانطور که در فیلم ملاحظه می نمایید، قطر و ضخامت این لوله‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد و نیاز است تا از دستگاه های برش و بالابر های حرفه ای در این کار استفاده شود. شرکت پویا استیل برادران با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و وجود کارکنان و متخصصان زبده و کارآزموده، بهترین ها را در اختیار مشتریان گرامی قرار میدهد. پویا استیل در صنعت فولاد و لوله استیل و انواع لوله‌ها و میله ها، از جمله لوله سیلندری، لوله کروم، میل کروم و واردات لوله سیلندری و میل کروم ترکیه‌ای و میل کروم چینی فعالیت دارد. جهت مشاوره و دریافت خدمات و خرید محصولات با ما در تماس باشید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *