معرفی میل کروم چینی

امتیاز دهید.

مقدمه

میل کروم چینی یکی از محصولات کاربردی و فراوان در بازار می‌باشد که در صنایع متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمینه های مختلف می توان از این محصولات بالاترین ویژگی ها را مشاهده نمود. ظرافت و دقت در این میل کروم ها بسیار بالا بوده و دارای قابلیت های گسترده ای می باشند. میل کروم با داشتن استاندارد های روز دنیا می‌تواند به خوبی نیاز صنایع مختلف را رفع کند.

از خاصیت های بسیار جذاب در این نوع آلیاژ می توان به ضد زنگ بودن آنها اشاره نمود. وجود لایه کروم بر روی میله فولادی باعث شده است تا بسیاری از ویژگی ها به این محصول اضافه شود. در صنایع بسیاری برای بالا بردن ظرفیت باید دقت در قطعات زیاد باشد.

میل کروم چینی با دقت بسیار بالای خود بر روی بسیاری از وسایل و تجهیزات قرار گرفته و می‌تواند به خوبی برای شما قابلیت های مختلف را به وجود بیاورد. این محصولات را در دسته بندی های بسیار زیادی نیز قرار می دهند. از این دسته بندی ها می توان به نوع معمولی و سخت اشاره نمود. در هر یک از این دسته ها ویژگی های خاصی را می توان مشاهده نمود.

با توجه به این مشخصات است که می توان صنایع مختلف را پوشش داد و به خوبی از آنها استفاده نمود. کروم چینی به عنوان یکی از بهترین نمونه های موجود شناخته شده و از خوش قیمت ترین محصولات موجود در بازار می‌باشد. در مورد کروم چینی یکی از مهم‌ترین موارد در دسترس بودن آنها می‌باشد. نمونه های مختلف در بازار هیچ کدام به اندازه‌این مدل به راحتی یافت نمی‌شوند.

میل کروم معمولی چینی

مشخصات میل کروم چینی

برای میل کروم چینی می توان از جهات مختلف بررسی هایی را انجام داد. در مورد مشخصات موجود دسته بندی های بسیار زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید. از مهم‌ترین مشخصات موجود در این میل کروم ها می توان به آلیاژ CK45 اشاره نمود.

در این محصولات می توان به راحتی در طول های 6 الی 8 متر شاخه ها را تهیه کرد. به دلیل یکدست بودن کروم موجود بر روی این محصولات می توان برای استفاده های گوناگون به راحتی برش هایی را نیز ایجاد نمود. میزان سختی در کروم چینی چیزی بین 50 تا 60 راکول می‌باشد. سایز این محصولات از 6 تا 200 میلی متر قابل استفاده است.

تنوع در سایز باعث شده است تا به راحتی برای موارد گوناگون از این محصولات استفاده کنند. یکی از موارد قابل توجه در مورد میل چینی مربوط به ضخامت می‌باشد. در این محصولات ضخامت کروم موجود در حدود 50 میکرون می‌باشد.

قیمت بسیار عالی این محصولات باعث شده است تا افراد و شرکت های بسیاری از آن استفاده کنند. برای اینکه با این محصولات بهتر آشنا شوید کروم چینی معمولی و سخت را برای شما معرفی خواهیم کرد.

میل کروم سخت (چینی)

میل کروم چینی سخت

از ویژگی های اصلی میل کروم چینی می توان به خاصیت ضد زنگ بودن آن در شرایط مختلف اشاره نمود. برای این نوع میل کروم می توان ویژگی های بسیار زیادی را شرح داد. طبق استاندارد های قرار داده شده در این نوع میل کروم می توان مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی نیز مشاهده نمود.

میل چینی سخت در صنایع حساس و دقیق به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنایع عادی تر نیز می توان این محصولات را به صورت گسترده ای به کار گرفت اما به دلیل اینکه قیمت آنها نسبت به نمونه های معمولی بالاتر است، توجیه اقتصادی ندارند.

برای صنایع پمپ سازی و آسانسور سازی که تحمل بالایی را طلب می کنند این محصولات بسیار کاربردی هستند. آلیاژ به کار رفته در این مدل نیز از نوع CK45 می‌باشد. عمق سختی در این نوع میله کروم بین 0.4 تا 3.4 میلی متر است. تست آب نمک برای این محصولات تا 200 ساعت بوده است.

با توجه به تمامی این ویژگی ها است که می توان برخی از کاربرد های خاص را نیز مشاهده نمود. ضخامت کروم موجود در این محصولات بین 20 تا 25 میکرون بوده و روکش تهیه شده نیز دارای میزان کمی نیکل می‌باشد. نیکل را برای چسبندگی بیشتر و افزایش سختی به کار می برند.

خرید و قیمت

در خرید میل کروم چینی یکی از مهم‌ترین ویژگی های موجود مربوط به قیمت می‌باشد. عموما افراد با توجه به قیمت های اعلام شده دست به خرید می زنند. از دیگر موارد قابل توجه برای تعیین قیمت می توان به ابعاد اشاره نمود. باید در هنگام خرید میل کروم به برند های موجود بسیار توجه داشته باشید. در این میل ها تنوع بسیار بالا بوده و با افزایش سایز نیز قیمت ها تغییر می‌کند.

در میلگرد های عادی با افزایش سایز قیمت تمام شده برحسب کیلوگرم کاهش پیدا می‌کند. در مورد این محصولات نمی توان تنها این عامل را موثر و دخیل دانست زیرا با توجه به کارایی های بسیار زیاد، تعیین قیمت نیز متفاوت می‌باشد. معمولا نمونه های معمولی این محصولات از نمونه های سخت ارزان تر می باشند. پروسه و فناوری تولید این محصولات باعث شده است تا قیمت آنها به صورت گسترده ای دچار تغییر شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *