میل کروم

امتیاز دهید.

افتخار صنعت کشور، تولید کننده کروم ایرانی

همانگونه که آگاه هستید کشورهای محدودی در حال ساخت کروم هستند. به‌طور مثال از کشورهای تولیدکننده کروم می‌توان به رومانی، ترکیه و چین اشاره نمود.خوشبختانه کشور ما در این امر پیشتاز است.ایران یکی از تولیدکننده‌های کروم با کیفیت است.شرکت‌های مختلفی در ایران در عرصه کروم ایرانی مشغول به فعالیت هستند. از جمله یکی از این شرکت‌ها شرکت پویا استیل است.این شرکت در زمینه تولید و عرضه میل‌گردهای روکش کروم در انواع قطرها و طول‌های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان و صنعتگران می‌باشد. به‌طور عمده در صنایع هیدرولیک و پنوماتیک در ساخت جک، انواع مختلف بالابر و کارخانه‌های ماشین‌سازی در ضخامت ها و ابعاد استاندارد فعالیت می‌کند.

عملیات القایی (اینداکشن)

با انجام عملیات القایی اینداکشن و ساخت میل‌گرد های هارد کروم، محصول تولیدی با سختی سطح حدود پنجاه و پنج راکول، ضد سایش و ضد خوردگی خواهد بود و برای کاربرد در مصارف تحت فشار بالا در صنایع مختلف مناسب خواهد بود.آبکاری میل‌گردهای CK45 با عنصر کروم ویژگی‌های فیزیکی جدیدی نظیر ضد اکسید بودن و ضد آب بودن به محصول نهایی می‌دهد و همچنین باعث افزایش پنج تا ده برابری عمر مقاطع می‌گردد.
میلگردهای روکش کروم (معمولی و سخت) در صنایعی نظیر صنایع هیدرولیک و پنوماتیک تولید انواع بالابر، ساخت انواع جک، کشاورزی، صنایع چوبی، خودروسازی، پمپ‌سازی، تولید کاغذ، سازه‌های پلاستیکی، تولید کاغذ و پانچ، تولید جرثقیل تولیدکننده ماشین‌های بلوک‌زنی و کف‌پوش زن، راه‌سازی و غیره کاربرد فراوانی دارند.
شرکت‌های تولید کننده کروم ایرانی که در زمینه کیفیت خدمات و تنوع محصول میتوان به شرکت پویا استیل برادران اشاره کرد که در زمینه ساخت کروم ایرانی فعالیت دارد. میل کروم ایرانی یکی از محصولاتی پرطرفدار این شرکت می‌باشد.از مهم‌ترین مصارف استفاده از میل کروم ایرانی در صنایع هیدرولیکی برای تولید محصولات هیدرولیکی و پیستونی می‌باشد.

میل کروم ایرانی سایز ۴۰

میل کروم یا شفت کروم میله‌هایی هستند که از کروم ساخته‌ شده و یا با کروم آبکاری شده‌اند. میل کروم انواع و سایزهای مختلفی دارد و در صنایع گوناگون و کاربردهای مختلف و فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میل کروم ها به دو صورت شاخه‌ای و برش خورده کاربرد دارند. میل کروم ایرانی سایز ۴۰ توسط شرکت پویا استیل در کشور تولید و عرضه می‌شود. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع میل کروم همین میل کروم سایز ۴۰ می‌باشد. میل کروم ایرانی که توسط کروم آبکاری می‌شود باید دقت سطح و سختی و کروم به استانداردهای موردنظر برسد.معمولاً سطوح میله با استفاده از کروم آبکاری می‌شود. میله‌ها تحت فرزکاری و سایر فرآیندهای دقیق برای ساخته شدن قرار داده می‌شوند. آلیاژ مورد استفاده در میل کروم ایرانی CK45می‌باشد.ضخامت کروم ایرانی تقریباً بیست میکرون می‌باشد. میل کروم ها در شاخه‌های پنج و شش متری تولید می‌شوند.

لوله کروم (لوله پیستونی)

در این زمینه شرکت پویا استیل همواره با بهترین قیمت و کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان و تولیدکنندگان در سراسر ایران و شهرهای بزرگی همچون تهران تبریز و غیره این محصولات را ارسال می‌نماید. لوله کروم در صنایع مختلف از جمله: صنایع جک سازی، پمپ‌سازی، آسانسورسازی، لیفتراک ها، کامیونت‌ ها، کامیون‌ها، و بالابرها بکار می‌رود.
یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی در بخش خصوصی که تأیید شده توسط تمام شرکت‌های هوایی در خصوص ساخت و بازسازی و پوشش‌دهی قطعات هواپیمایی بوده و درضمن این شرکت تنها دارنده تجهیزات سی ان سی حکاکی ،غلتک‌های صنایع مختلف را با بهترین شکل کروم زنی میکند.این شرکت، شرکت سخت پوشش می‌باشد که بزرگ‌ترین و کامل‌ترین کارخانه سازنده غلطک های صنعتی و آبکاری کروم سخت و حکاکی که دارای تجهیزات آبکاری به طول یازده متر و با قطر هزار و دویست میلی‌متر می‌باشد. این کارگاه مجهز به سنگ محور و دستگاه‌های تراش به ابعاد کارگیر هشت متر و با قطر هزار و پانصد میلی‌متر است.

کروم ایرانی معمولی (شفت های کروم معمولی)

به‌صورت گسترده کروم ایرانی در صنایع هیدرولیکی و برای تولید محصولات هیدرولیکی و پیستونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کروم ایرانی معمولی در مصارفی که نیاز به‌ دقت زیاد و پوشش مقاومتی بسیار زیاد هست به کار می‌رود. شرکت دنیای پویا استیل در بزرگ‌ترین مجتمع فولاد و استیل ایران با واردات از کشورهای پیشروی اروپایی و آسیایی در این صنعت و همچنین با بهره‌گیری از دستگاه‌های برش به تمامی نیازهای تولیدکننده‌های سراسر ایران در کلیه نقاط از جمله تهران، اصفهان، تبریز و غیره پاسخ مناسب داده و همواره توانسته رضایت تولیدکنندگان را کسب کند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره مصارف مهم کروم ایرانی و معرفی شرکت پویا استیل برادران به عنوان معتبرترین شرکت تولید کننده کروم ایرانی گفتیم. شما می‌توانید از بحش محصولات وبسایت به محصولاتی چون لوله کروم، شفت کروم، میل کروم و دیگر محصولات متنوع این شرکت بازدید فرمایید. برای هرگونه سوال یا ثبت سفارش با شماره تلفن های: 1-66391000-021 – 66391357-021 – 66391358-021 تماس حاصل فرمایید.



بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *