لوله کروم

4.9/5 - (14 امتیاز)

لوله کروم

لوله کروم، لوله ­هایی هستند که می توان گفت، در اکثر صنایع کاربرد دارند و نبود آنها ساخت بسیاری از تجهیزات و ماشین ­آلات و وسایل را ناممکن می سازد. از انواع تجهیزاتی که در ساخت آنها از لوله کروم استفاده می‌شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از جمله لوله ­هایی هستند که با کروم ساخته می‌شوند. در ادامه این پست به معرفی لوله کروم می‌پردازیم و تجربیات فنی؛ علمی و بازرگانی خود در زمینه لوله کروم و انواع لوله کروم سخت و لوله کروم معمولی و هر نوع میل کروم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در این پست قصد داریم تا شما را با لوله کرومی، کاربردهای آن و استانداردها و فاکتورهای مهم لوله کرومی آشنا کنیم.

لوله کروم چیست؟

لوله ­های کرومی در دسته محصولات آلیاژ ضد خوردگی قرار دارند و در جایی استفاده می‌شوند که شرایط رطوبت و قرارگیری در کنار منابع آبی یا سیال های خوردنده و محیط های اسیدی و فرسایشی نیاز به استفاده از لوله­ هایی را ایجاب می‌کند که توان استقامت در چنین شرایطی را داشته باشند. بطور مثال می توان گفت،در مکان هایی که هیدروژن سولفید یا موادی شبیه آن به کار گرفته شده است که خواص خورندگی بالایی دارند، بطور معمول از لوله­ کرومی استفاده می‌شود. [/vc_column_text]

لوله کروم به لوله ه­ای ساخته شده از آلیاژی که دارای درصد بالایی از کروم است، گفته می‌شود. نسبتی که بطور معمول بالای 13% کروم است. همانطور که گفته شد لوله کرومی در گروه محصولات مقاوم به خوردگی یا به اختصار CRA دسته ­بندی می‌شود. هرجا که لوله­ های دیگر نمی توانند در برابر عوامل خورنده موجود در محیط و سایر عوامل مقاومت داشته باشند و از بین می روند، استفاده از انواع لوله کروم بهترین راه­ حل موجود خواهد بود.

این مطلب را حتما بخوانید: میل کروم یا شفت کروم؟

معمولا قطر خارجی لوله­ ها، صیغلی و پولیش شده هستند و دارای ضخامت­ های متفاوتی از کروم هستند. سختی بر اساس شاخصی مانند 71-69 تعریف می‌شود و سطح نیز براساس شاخص های استاندارد ارزیابی می‌شود.

لوله کروم

مزایای استفاده از لوله کروم شرکت پویا استیل

شرکت پویا استیل از پیشتازان عرصه ساخت و تولید لوله کروم ایرانی می‌باشد. محصولات تولید شده توسط پویا استیل در استاندارد های ASTM B117 قرار دارند و آزمایش اسپری نمک را با موفقیت پشت سر گذاشته ­اند. وجود سایزهای مختلف با ضخامت های متفاوت باعث شده است تا شرکت پویا استیل برای طیف وسیعی از کاربردها در صنایع مختلف بتواند محصولات خود را ارائه دهد.

همچنین شرکت علاوه بر موجودی هایی که دارد، سفارشات شما با هر سایز و ضخامتی را که بخواهید، نیز قبول کرده و انجام می‌دهد و آنرا در اسرع وقت با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد. از دیگر مزیت‌هایی که لوله کروم شرکت پویا استیل دارد می توان به نوع بسته‌بندی محصولات اشاره کرد. از مهمترین نکات در سفارشات لوله کروم بسته‌بندی محصول می‌باشد.بسته ­بندی محصولات اعم از لوله­ کروم و میل کروم در پویا استیل از استانداردهای بین‌المللی بسته­ بندی پیروی می‌کند. همچنین بسته‌بندی ها را با توجه به درخواست مشتری و به صورت سفارشی بسته‌بندی می نماید.

از دیگر مزایای شرکت پویا استیل برادران موجودی کافی محصولات در انبار می‌باشد که این اطمینان را می‌دهد که پروژه شما به موقع تکمیل می‌شود و شما با کمبود منابع مواجه نخواهید شد و با محاسبات مهندسی انجام شده در سفارشات شما کمبودی بوجود نخواهد آمد. شما می توانید بر اساس میزان طول و قطر مورد نیاز خود لوله و میله ها را سفارش دهید.

از اصول مهمی که شرکت پویا استیل به آن معتقد است اصول کسب و کار با محوریت مشتری­ مداری است. اصولی که به کمک ارتباط با مشتری به نحوی مدیریت و هدایت می‌شود تا مشتری از لحظه ورود به مجوعه تا خرید نهایی خود پشتیبانی و حمایت کارشساان فروش و کلیه پرسنل شرکت را احساس کند. تمامی مواردی که به صورت مختصر بیان شد،اززایای مهم ا استیل می‌باشد تا بتوانیم بهترین محصولات را به خریداران گرامی ارائه دهیم و اینها دلایلی باشد تا شما پویا استیل را برای خرید محصولات مورد نیاز خود انتخاب نمایید. در زیر مواردی که نشان دهنده برتر بودن کیفیت محصولات لوله کروم و و میل کروم شرکت پویا استیل می‌باشد، آورده شده است که عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه استاندارد

موادی که در تولید لوله کروم استفاده می‌شود، بطور معمول دارای استاندارد ST52.3 هستند. همچنین مواد اولیه میل کروم باید دارای استاندارد 1045 می‌باشد. در شرکت پویا استیل نیز تمام این موارد کاملا رعایت می‌شود. البته بنا به درخواست خریداران و مشتریان محترم،از مواد اولیه فاقد استاندارد هم بنا به سفارش قابل تامین است.

  • آبکاری و پولیش استاندارد

تمام موادی که برای پرداخت و رنگ و پولیش سطوح استفاده می‌شوند از بهترین و باکیفیت ترین نوع مواداولیه هستند. تا بعد از آبکاری و پولیش و رنگ کردن به خواص و کیفیت مطلوب و مورد نظر دست پیدا کنیم. همچنین طی فرآیندی اطمینان پیدا می کنیم که چسبندگی و پیوستگی مناسب در محصول کاملا بدست بیاید.

  • تضمین کیفیت

در پویا استیل بعد اتمام آماده ­سازی محصول، عملیات بازرسی و کنترل کیفیت انجام می‌شود و تمام محصولات و قطعات طی این فرآیند به دقت مورد بازبینی قرار می گیرند. آزمایش ASTM B117 نیز برای برخی محصولات و بنا به درخواست مشتریان انجام می پذیرد. تمامی این مراحل انجام می‌شود تا محصولاتی با کیفیت روانه بازار گردد.

  • سایر خدمات و ارزش­های افزوده

مواد قبل از آبکاری طی فرآیندی حتما سختی آزمایی می‌شوند. این باعث افزایش سختی کل سطح فلز می‌شود. که معمولا به حدود 55Rockwell ( C شاخص ارزیابی سختی سطح) به عمق” 0.050 میرسد. البته لازم به ذکر است که این افزایش سختی در برخی نواحی انجام نمی‌گیرد تا امکان خم کردن یا ماشین کاری و سوراخ کاری و .. در آن قسمت فراهم شود. بنا به سفارشات و کاربردهای خاص می توان از ترکیباتی برای مضاعف نمودن مقاومت به خوردگی نیز استفاده کرد. خواص دیگری نیز برای کاربردهای خاص و رفع نیازهای خاص شما بوسیله ماشین­ آلات و فرآیندهای تولیدی ما می‌تواند طراحی و ساخته شود.

لوله کروم

در پایان

شرکت پویا استیل افتخار دارد تا ارائه کننده کامل ترین سبد محصولات شامل تمام انواع لوله کروم و میل­ کروم  و نیز واردکننده لوله سیلندری و واردکننده میل کروم در انواع لوله سیلندری ترکیه ­ای و لوله سیلندری چینی و … باشد. پویا استیل همواره افتخار داشته که صرفا فروشنده میل کروم یا لوله کروم نباشد و در بسیاری از پروژه ­های عظیم کشور به عنوان مشاور نیز خدمت رسانی کرده باشد.

امروز اما ظرفیت تولید پویا استیل صرفا محدود به میل کروم و لوله کروم ایرانی نبوده، بلکه میل کروم سنگ خورده، شفت کروم، کروم سخت، لوله هیدرولیک، لوله سیلندری، لوله بالابر، شفت کروم سخت، لوله سیلندری H8، لوله سیلندری H9 و … نیز از جمله محصولات پویا استیل می‌باشد. لوله ­های کرومی پویا استیل می توانند طیف بسیار وسیعی از نیازها و کاربردهای مورد نظر شما را پاسخ بدهند و مفید واقع شوند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *