معرفی شفت هارد کروم رومانی

امتیاز دهید.

مقدمه

در صنایع مختلف فولاد از قطعاتی استفاده می کنند که به آنها شفت هارد کروم گفته می‌شود. این محصولات با توجه به کاربرد های بسیار زیادی که دارند در تنوع بالایی نیز تولید می‌شوند. شفت هارد کروم رومانی به عنوان یکی از باکیفیت ترین نمونه های موجود شناخته می‌شود. شرکت ها و مجموعه های مختلفی این محصولات مهم و کاربردی را به بازار عرضه می کنند.

به دلیل کیفیت بالای شفت کروم رومانی است که محبوبیت بالایی را در بین افراد پیدا کرده اند. کاربرد های بسیار زیاد این تجهیزات را در صنعت به خوبی می توان مشاهده کرد. این نوع فولاد از جمله تجهیزات پوشش دار می‌باشد که در صنعت به صورت گسترده به کارگرفته می‌شود.

در بیشتر مواقع هارد کروم رومانی از فولادی با جنس CK45 ساخته می‌شود. می توان از فولاد های دیگری نیز این نوع شفت ها را تولید نمود. با توجه به نیاز خود می توانید از انواع فولاد های به کار رفته در این محصولات به خوبی استفاده کنید. از جمله فولاد هایی که در تولید شفت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد می توان به CK35، MnV620، MnSiVS5 و … اشاره کرد.

در تمامی این متریال ها ویژگی های خاصی قرار دارد که برای صنایع مختلف کاربردی می باشند. این محصولات عمدتا در کشور رومانی تولید شده و به کشور های دیگر صادر می‌شوند. فناوری و درصد خلوص بسیار عالی این شفت ها باعث شده است تا قابلیت های زیادی را داشته باشند.

شفت هارد کروم

آشنایی شفت هارد کروم رومانی

برخی از ویژگی های کلی شفت هارد کروم رومانی را شرح داده و مورد بررسی قرار دادیم حال باید بدانید که در این محصولات چه نوع فناوری به کار گرفته شده است. بعد از اینکه میلگرد های فولادی را تولید کردند برای اینکه قابلیت های ویژه ای به این محصولات اضافه کنند از کروم استفاده می کنند. این لایه قرار گرفته بر روی میله های فولادی می‌تواند سختی و مقاومت را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

کاربرد های بسیار متنوعی را برای این فولاد های سخت شده می توان بیان داشت. لایه کروم را به وسیله آبکاری بر روی فولاد مد نظر قرار می دهند. این نوع از آبکاری به صورتی خاص انجام شده و بالاترین کیفیت را ایجاد می‌کند. نام این آبکاری خاص روش الکترولیز می‌باشد که باعث بالا رفتن کیفیت فولاد می‌شود.

پیشنهادی: میل کروم یا شفت کروم؟

با توجه به نحوه تولید این محصولات است که آنها را با نام شفت هارد کروم رومانی می شناسند. رومانی را به عنوان یکی از قطب های تولید این محصولات شناخته و به صورت گسترده ای از آنها استفاده می کنند. لایه کرومی که بر روی فولاد ایجاد می کنند چیزی بین 0.00005 تا 0.025 اینچ می‌باشد.

جالب است که این ضخامت بسیار کم می‌تواند توانایی فولاد را به صورت چشمگیری افزایش دهد. در نتیجه آبکاری صحیح و عالی که در شفت هارد کروم انجام شده است می توان مقاومت بالایی در برابر سایش، خراش و خوردگی را مشاهده نمود. در انواع مدل های موجود در این محصولات می توانید کیفیت های قابل قبولی را مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های موجود در این محصولات می توان به قابلیت عدم اصطکاک آنها اشاره نمود. در برخی از شفت های موجود به همراه کروم از نیکل نیز استفاده می کنند.
یکی از قابلیت های موجود در نیکل مربوط به افزایش چسبندگی می‌باشد. از دیگر مزایای استفاده از کروم می توان به افزایش تحمل دما اشاره نمود. هارد کروم رومانی در برابر گرمای مستقیم به خوبی از خود مقاومت نشان داده و به راحتی فرسوده نمی‌شود.

پیشنهادی: مشکلات رایج آبکاری هارد کروم

کروم سخت

کاربرد های شفت هارد کروم رومانی

کاربرد های بسیار زیادی را می توان برای شفت هارد کروم رومانی بیان کرد. با توجه به تنوع موجود در این محصولات شما به راحتی برای ابعاد مختلف می توانید کاربرد های گوناگون را مشاهده کنید. در هر جایی از صنعت که بحث مقاومت بالا در میان باشد این نوع شفت به خوبی می‌تواند نیاز مجموعه های مختلف را برطرف کند. از مهم‌ترین صنایعی که می توان برای آنها از این محصولات به صورت گسترده ای استفاده نمود نمونه های زیر هستند.

  • صنایع خودروسازی و ماشین سازی ها
  • صنایع اسلحه سازی
  • صنایع هوایی و فضایی برای ایجاد مقاومت های مطلوب
  • قالب سازی در صنعت های مختلف
  • ساخت انواع چرخ دنده ها و گیربکس های مختلف

خرید هارد کروم رومانی

برای خرید شفت هارد کروم رومانی می توان راه های بسیار زیادی را بیان کرد. مجموعه های معتبر و قوی در این زمینه وجود دارند که به خوبی می توانند به شما محصولاتی اورجینال را ارائه کنند. باید دقت داشته باشید که کیفیت موجود در این محصولات باعث شده است تا ارزش خرید آنها دو چندان شود. در هنگام انتخاب و خرید این محصولات باید به سایز های موجود بسیار توجه داشته باشید. تنوع سایز و ابعاد در این محصولات مربوط به قطر و طول می‌باشد. ضد زنگ بودن این محصولات باعث شده است تا کارایی آنها در صنایع مختلف دو چندان شود. برای خرید این محصولات می توانید از مجموعه های تخصصی کمک بگیرید. یکی از بهترین شرکت های عرضه کننده هارد کروم‌های رومانی پویا استیل است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *