راهنمای جامع خرید میل هارد کروم

امتیاز دهید.

مقدمه

میل هارد کروم آلیاژی از کروم است که درجه سختی بالایی دارد و مقاومت آن در برابر سایش بسیار بالا است. همینطور در برابر زنگ‌زدگی نیز بسیار مقاوم بوده و می‌تواند فشار و رطوبت بالایی را تحمل کند. میل کروم معمولاً به واسطه سطح مقاومت بالایی که دارد در محیط های مرطوب استفاده می‌شود. نوع کرومی که در این محصول به کار می رود در قدرت و استحکام آن بسیار نقش دارد.

مشخصات فنی میل هارد کروم

میل هارد کروم به صورت طبیعی به رنگ خاکستری در طبیعت وجود دارد. یعنی تغییر رنگ آن به آسانی صورت نمی‌گیرد. از سوی دیگر این میل ها به واسطه درجه سختی زیاد خود برای جوشکاری و یا محیط هایی که نیاز به جوش خوردن فلز هستند می بایست استفاده شوند.

مشخصات و خرید انواع هارد کرومآلیاژ این محصول در لیست آلیاژ های مربوط به حوزه های صنعتی بوده و جنس زیر ساخت آن نیز معمولاً از فولاد مشخصی است. این فلزها شامل روکش های کروم مخصوصی هستند. این میل ها سطحی صاف و صیقلی دارند. از یک لایه پوششی برای آنها استفاده می‌شود. مشخصات و خرید انواع هارد کروم

کاربرد اصلی میل کروم کجاست؟

اگر بخواهیم این موضوع را با مثال ساده ای توضیح دهیم باید بگوییم که میله های آسانسور که می توانند اتاقک های سنگین آسانسور را جابجا کنند از نوع کروم هستن. در واقع میل کروم فلزی سخت و نسبتاً براق است. این فلز جلا پذیری بسیار بالایی دارد. همینطور نقطه جوش آن نیز بالا است. این محصول در برابر زنگ‌زدگی و تیرگی نیز مقاومت بالایی دارد. مشکلات رایج آبکاری هارد کروم

اکسید کروم برای روکش های سلاح های فلزی مورد استفاده قرار گرفته است. از مهمترین تست هایی که برای میل کروم می‌شود، تست مقاومت به خوردگی است. این محصول مقاومت به خوردگی یا تست نمک را به خوبی پشت سر گذاشته است به طوری که استاندارد ASTM برای آن اجرا شده است.

از این محصول در صنایع هیدرولیکی و پیستونی استفاده می‌شود. همینطور در صنایعی که نیاز به سطح دقت بالا و پوشش مقاومتی بالا است نیز می توان از این میل ها استفاده کرد. میل های کروم به شکل گسترده در پمپ سازی و ساخت ماشین های بالابر استفاده می‌شوند. این محصول به طور کلی از نظر روکش شاخه نیز تضمین شده است.

راهنمای خرید میل هارد کروم

از آنجایی که سوالات در راستای خرید میل کروم هارد بسیار زیاد است برای اینکه خرید خوبی داشته باشید می بایست یک سری جوانب را رعایت کنید. مواد اولیه که برای میل ها استفاده می‌شوند می بایست از نظر کیفیت تضمین شده باشند. در واقع واردات کروم با کیفیت یکی از موارد پر اهمیت محسوب می‌شود. واردات معمولاً توسط کارخانجات مشهور اروپایی صورت می‌گیرد.

ظرافت ساختار میل ها بسیار مهم است. به طور کلی این میل ها در ضخامت های متنوعی عرضه می‌شوند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند اما می بایست از نظر ظرافت ساختار کاملاً تضمین شده باشند.

نکته دیگری که در خرید میل کروم باید به آن دقت کنید این است کنترل کیفیت را به درستی پشت سر گذاشته باشد. همه محصولات می بایست در فرآیندهای کنترل کیفیت دقیقی قرار بگیرند. نیاز است که مراحل بازرسی در طول ساخت و پس از ساخت نیز انجام شود.

در نهایت نیز محصولی با کیفیت ساخته می‌شود. همینطور می بایست آزمایش های شیمیایی و تست خواص مکانیکی روی محصول صورت بگیرد. بررسی ابعادی آن بسیار پر اهمیت است. تست سختی و سایر آزمایش ها نیز از دیگر مواردی است که باید ارزیابی شود. همینطور محصول باید با بسته‌بندی اصولی و استاندارد ارائه شود.

قیمت میل هارد کروم

میل کروم معمولاً در سایزهای متنوعی تولید می‌شود. این میل ها در سایزهای بین 20 تا 70 میلی متر اجرا می‌شوند. قیمت میل کروم میز بر اساس نوع لایه داخلی و همینطور اندازه هارد کروم طبق متر مشخص می‌شود. قطر پوششی که برای هارد کروم در نظر گرفته می‌شود بسیار مهم است. قطر پوششی این میلگردها می بایست شامل استاندارد مخصوصی باشد.

معرفی شفت هارد کروم رومانیبرای قطر این میلگردها معمولاً 15 میکرون الی 20 میلی متر در نظر گرفته می‌شود که هر یک از نظر هزینه متفاوت هستند. مقاومت بالای این میل ها در برابر فشار و رطوبت از مواردی است که می بایست به دقت سنجیده شود. از یاد نبرید که این عناصر می بایست به واسطه تجهیزات پیشرفته ای اجرا شده و تست های استاندارد مختلفی را پشت سر بگذارند. معرفی شفت هارد کروم رومانی

جمع بندی

در صورتی که قصد سفارش میل کروم دارید به کیفیت آن بسیار دقت کنید. همینطور سعی کنید ابعاد آن را با توجه به پروژه اجرایی خود به طور دقیق بررسی کنید. از یاد نبرید که که میل کروم به طور کلی درجه بندی متنوعی از نظر سختی دارد پس چه خوب است که موقعیت اجرایی آن سنجیده شود. در خرید خود بهترین فروشگاه را انتخاب کنید تا از هر نوع ضرری در امان باشید و رضایت کامل داشته باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *